REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Prodávající: Cella Antik SE, IČO: 29060559, Líčkov 111, Liběšice, PSČ 438 01, kontakt: 777205445, info@cellaantik.cz
Kontaktní osoba (dále "reklamující" nebo kupující"):
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky:
Reklamované zboží:
Datum úhrady zboží (datum vystavení faktury):
Číslo faktury/zjednodušeného daňového dokladu:
Podrobný popis vady: *
*) Popište nám co nejpodrobněji vadu, kterou Vámi objednané a uhrazené zboží má
Žádost o vyřešení reklamace způsobem (zatrhněte požadovanou variantu):
- Odstranění vady zboží nebo dodání nového zboží (nelze v případě, že zboží bylo prodáno jako použité)
- Přiměřená sleva na vadné zboží
- Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
1. Při uplatňování záručního odstranění vady zboží nebo dodání nového zboží jako náhrady za zboží vadné je vhodné pro rychlejší vyřízení reklamace přiložit k reklamačnímu protokolu kopii faktury nebo zjednodušeného daňového dokladu spolu s přesnými a pravdivými identifikačními údaji reklamujícího.
2. Reklamace zboží, které bylo jakkoliv pozměněno, upraveno či s ním bylo zacházeno jinak, než jakým způsobem bylo sjednáno ve smlouvě, může být prodávajícím nebo výrobcem z tohoto důvodu vyhodnocena jako neoprávněná.
3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí oznámení o vadě zboží (podané ústně, telefonicky či písemně prostřednictvím Reklamačního protokolu). Pokud reklamující předá k reklamaci nekompletní informace ohledně zjištěné vady zboží, má prodávající právo vyzvat reklamujícího k jejich doplnění. Po vzájemné dohodě stran je v takovém případě možné přiměřeně prodloužit dobu potřebnou pro vyřízení reklamace.
4. Vyřízení reklamace uplatněné v záruční době je bezplatné.
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a podmínkami užívání a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis reklamujícího: _______________________________________